Лінія консультацій - сервіс, що входить до договору інформаційно-технологічного супроводу (ІТС), який включає в себе надання консультаційних послуг з використання типових прикладних рішень.

Лінія консультацій компанії "Рарус Львів" може стати Вашим надійним помічником і партнером, здатним екстрено вирішити виникаючі питання при роботі з прикладними рішеннями.

У колективі Лінії консультацій працюють фахівці-консультанти, що володіють знаннями по всіх типових продуктах, а також по ряду спеціалізованих галузевих рішеннях. Досвід і знання співробітників підтверджені сертифікатами фірми. Ви можете бути впевнені в тому, що фахівці нашої Лінії консультацій детально розберуть Ваше питання і допоможуть у якнайшвидшому вирішенні задачі.

Ви можете отримати оперативну допомогу, використовуючи найбільш зручний для Вас спосіб звернення:
  • за телефоном;
  • електронною поштою;
Регламент роботи лінії консультацій

Обов'язкові умови, що дозволяють користуватися послугами Лінії консультацій:
  • наявність ліцензійного програмного забезпечення
  • наявність чинного договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) рівня ПРОФ
Графік роботи Лінії консультацій:
  • щодня з 9:00 до 17:30 крім вихідних та святкових днів
Для реєстрації користувача послуг лінії консультацій необхідно надати копію користувацької частини реєстраційної анкети програмного продукту (програмний продукт повинен бути зареєстрований у фірмі).

При зверненні на лінію консультацій (по телефону або електронною поштою) користувач зобов'язаний повідомити:
  • Назва організації , ПІБ та посада
  • Повне найменування , версія (реліз) програмного продукту і конфігурації
  • Реєстраційний номер програмного продукту і конфігурації (вказані в реєстраційній картці, на книгах і СD- дисках)
  • Надана при зверненні інформація буде перевірена за реєстраційними даними лінії консультацій
При описі проблеми рекомендується користуватися наступним планом :
  • Постарайтеся якомога більш конкретно сформулювати Вашу проблему
  • Опишіть послідовність Ваших дій
  • Опишіть отриманий результат і поясніть, чим він відрізняється від бажаного
  • Всі повідомлення програми, що з'являються на екрані, цитуйте дослівно
  • Намагайтеся формулювати питання з використанням загальноприйнятих спеціальних термінів (програма, ключ захисту, повідомлення, рахунки, проводки, субконто і т. д.)
  • Під час телефонної консультації рекомендовано знаходитись, по можливості, поряд з комп'ютером
  • Будьте готові, в разі необхідності, описати апаратну конфігурацію Вашого комп'ютера, мережеве обладнання, версію операційної системи, додатково використовуване програмне забезпечення
Відповідаючи на Ваші питання, черговий співробітник лінії консультацій може відтворити ситуацію, що виникла на своєму комп'ютері, задати уточнюючі питання, попросити виконати деякі уточнюючі дії. Якщо питання складне і вимагає моделювання ситуації бухгалтером-консультантом, звернення переходить в режим "відкладеної консультації",  в цьому випадку обмовляється спосіб зв'язку і терміни вирішення проблеми.

Тривалість консультації по телефону не більше 10 хв. Якщо протягом 10 хв. з якихось причин не вдалося вирішити проблему, вказану користувачем і виниклу проблему неможливо або недоцільно вирішувати в режимі "відкладеної консультації" співробітник ЛК може рекомендувати для вирішення виниклої проблеми зареєструвати заявку на сервісний виїзд співробітника, для вирішення завдання безпосередньо в офісі і в інформаційній базі програмного продукту Замовника.

Деякі проблеми, які виникають, можливо вирішити протягом однієї телефонної розмови з фахівцем, проте питання, які потребують більш детального дослідження, звіти про помилки, а також запити на отримання оновлень програми і конфігурації рекомендується надсилати електронною поштою

Робота лінії консультацій реєструється, тому при повторних зверненнях щодо складних проблем Ви можете посилатися на дату і час попередньої розмови.

Загальна тривалість телефонних консультацій на місяць становить 5 годин для однієї фірми, що уклала договір ІТС ПРОФ

Базові послуги, що надаються лінією консультацій, для клієнтів, що уклали договір ІТС ПРОФ, опиняються в рамках цього договору без додаткової оплати, для решти користувачів на абонентській основі (по абонплаті). Додаткові послуги, що надаються з обслуговування інформаційних баз клієнтів: установка оновлень, контроль коректності заповнення інформаційних баз, виправлення помилок, заповнення облікової політики, первинних даних, консультації з використання в офісі клієнта і т. д., здійснюються на платній основі за тарифами, передбаченими прайс- листом.

Баннер