FREDO ДокМен

«FREDO ДокМен» – це сервіс користувачам програм для автоматизації бізнесу, за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу «FREDO ДокМен» з програмами для автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт, товарними накладними й іншими документами безпосередньо з програми без створення зовнішніх проміжних файлів.

Сервіс «FREDO ДокМен» дозволить зекономити час та кошти, позбувшись необхідності роздруковувати та видавати (надсилати поштою) паперові копії бухгалтерських документів своїм контрагентам.

Звертаємо увагу, що обмін податковими документами (ПН/РК) здійснюється за допомогою сервісу «FREDO Звіт».

Сервіс «FREDO ДокМен» надає такі можливості:

Умови отримання сервісу

Доступ до сервісу «FREDO ДокМен» (локальна версія на одну організацію) надається без додаткової оплати користувачам програм для автоматизації бізнесу, які мають договір ІТС ПРОФ (платний або пільговий), Ретро або річну підписку на пакет «Бухгалтерський».

За додаткову плату будь-який офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу може оформити річний доступ до пакету сервісів FREDO («FREDO Звіт» і «FREDO ДокМен»).

Окремо, доступ до сервісу «FREDO ДокМен» може оформити будь-який офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу на строк від 1 до 12 місяців.

На один реєстраційний номер програми для автоматизації бізнесу (крім клієнтських ліцензій) можна оформити тільки одне основне підключення до сервісу «FREDO ДокМен». За необхідністю підключення декількох організацій до сервісу «FREDO ДокМен», облік для яких ведеться за допомогою однієї програми, слід оформити додаткове підключення до сервісу «FREDO ДокМен» для кожної організації.

Ціна
Вид договору Ціна, грн. з ПДВ 20%
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен  на 1 місяць 135,00
Доступ до пакету онлайн-сервісів FREDO ДокМен)на 12 місяців 1 620,00