Лінія консультацій

Наша лінія консультацій надає наступні послуги клієнтам:

Консультації клієнтам надаються у форматі відповідей на питання щодо відображення в конфігурації тих чи інших господарських операцій. Тривалість консультації не перевищує 15 хвилин за 1 раз.

Лінія консультацій не здійснює віддалене навчання користувачів. Для цього існує сервіс по навчанню, про який Ви можете отримати інформацію за посиланням.

Якщо клієнту необхідно провести технічний аудит бази даних (пошук помилок в базі, тестування та виправлення тощо) або індивідуальне навчання – ці задачі обговорюються з Замовником та оплачується окремо. Це стосується також і додаткових консультацій або додаткової адаптації конфігурації під потреби Замовника.

Лінія консультацій працює з 09.30 до 18.00 в робочі дні за телефонами:

Для надання консультацій нашим спеціалістам можливо буде потрібен віддалений доступ до Вашої бази в залежності від питання.

Окрім цього в користувачів є доступ до персонального кабінету на сайті Інформаційно Технологічного Супроводу. Там зокрема містяться й відповіді на найпоширеніші питання користувачів. Також, Ви можете звернутись на Гарячу лінію ІТС. Контакти можна отримати за цим посиланням.

Для швидкого освоєння конфігурації рекомендуємо використовувати документацію від розробника, котру було передано разом з дистрибутивом програми.